Geopend van 9 tot 18 uur.  

Dagelijks open van 9 tot 17 uur

Geopend van 9 tot 18 uur 

Abonnementen

Wil je heel vaak komen spelen? Dat snappen we. Er is zoveel leuks te doen op De Naturij. Met een jaarabonnement kun je een heel jaar lang komen spelen, zowel indoor als outdoor! Elke seizoen hebben we wel extra activiteiten of evenementen. Denk aan Reptielendag of Kinderdierendag, dat wil je niet missen! De Naturij is het hele jaar door geopend.

Volwassene per jaar (vanaf 15 jaar): €22,- 
Kind per jaar: €26,- 

  • Het hele jaar toegang
  • Elke seizoen wel iets extra’s te doen
  • Toegang tot outdoor en indoor spelen
  • Het hele jaar 10% korting op aankopen bij De Naturij*
  • Een eigen pas
  • Een jaar geldig vanaf aanschafdatum
  • Je hoeft geen foto mee te nemen, deze wordt bij De Naturij genomen
  • Regelmatig voordeel op andere uitjes en andere leuke kortingen
  • Regel nu je abonnement online en bij je eerstvolgende bezoek ligt je pasje klaar

* m.u.v. abonnementen, cadeaukaarten en entreekaarten

Pasjes

Een Naturij pas is strikt persoonlijk, daarom krijgt iedereen met een abonnement een eigen pas. Per pas betaal je €2,50 per volwassene en € 1,- per kind. Dit zijn éénmalige kosten, de pas blijft jouw eigendom. 

Neem altijd je pas mee, dit is je toegang tot De Naturij.

Pas vergeten of kwijt? Wij rekenen 5 euro administratiekosten voor het opzoeken van het abonnement. Dit geldt ook voor de pasjes van kinderen.

Alle abonnementen zijn bij aanschaf vanaf de aanschafdatum tot de datum één jaar later (je abonnement is dus 1 jaar geldig vanaf de datum ingang abonnement) Tot wederopzegging ga je akkoord met automatische incasso.

Na het eerste jaar wordt het abonnement verlengd met een jaar (tenzij je tijdig opzegt).
Bij verlenging kun je je huidige abonnementspas blijven gebruiken. Indien een foto erg gedateerd laat je bij de receptie van De Naturij een nieuwe maken.

Opzegging van een abonnement is mogelijk na het verstrijken van de minimale looptijd van het abonnement of na verlenging van het abonnement, namelijk één jaar, met inachtneming van een opzegtermijn van één maand voor het aflopen van het abonnement. Opzeggingen dienen schriftelijk of per mail (receptie@naturij.nl) te worden gezonden aan De Naturij. Vermeld duidelijk je geboortedatum, naam en adres. Je kan via je eigen portal  zien wanneer je abonnement verloopt.

Heb je geen automatische machtiging ingevuld, dan verloopt je abonnement automatisch en kun je je abonnement verlengen via je eigen portal of bij de receptie van De Naturij.
Na betaling is je abonnement verlengd vanaf de datum van verlopen (dus niet vanaf het moment van betaling tenzij die op dezelfde dag geschied als de datum van aflopen).

Sluit nu je abonnement online af en geniet een jaar lang van De Naturij

Volwassene per jaar (vanaf 15 jaar): € 18,95
Kind per jaar: € 22,95

  • Het hele jaar toegang
  • Elke seizoen wel iets te doen
  • Toegang tot outdoor en indoor spelen
  • Een eigen pas
  • Een jaar geldig vanaf aanschafdatum
  • Je hoeft geen foto mee te nemen, deze wordt bij De Naturij genomen
  • Regel nu je abonnement online en bij je eerstvolgende bezoek ligt je pasje klaar.

Pasjes

Een Naturij pas is strikt persoonlijk, daarom krijgt iedereen met een abonnement een eigen pas. Per pas betaal je €2,50 per volwassene en € 1,- per kind. Dit zijn éénmalige kosten, de pas blijft jouw eigendom. 

Neem altijd je pas mee, dit is je toegang tot De Naturij.

Pas vergeten of kwijt? Wij rekenen 5 euro administratiekosten voor het opzoeken van het abonnement. Dit geldt ook voor de pasjes van kinderen.

Alle abonnementen zijn bij aanschaf vanaf de aanschafdatum tot de datum één jaar later (je abonnement is dus 1 jaar geldig vanaf de datum ingang abonnement) Tot wederopzegging ga je akkoord met automatische incasso.

Na het eerste jaar wordt het abonnement verlengd met een jaar (tenzij je tijdig opzegt).
Bij verlenging kun je je huidige abonnementspas blijven gebruiken. Indien een foto erg gedateerd laat je bij de receptie van De Naturij een nieuwe maken.

Opzegging van een abonnement is mogelijk na het verstrijken van de minimale looptijd van het abonnement of na verlenging van het abonnement, namelijk één jaar, met inachtneming van een opzegtermijn van één maand voor het aflopen van het abonnement. Opzeggingen dienen schriftelijk of per mail (receptie@naturij.nl) te worden gezonden aan De Naturij. Vermeld duidelijk je geboortedatum, naam en adres. Je kan via je eigen portal  zien wanneer je abonnement verloopt.

Heb je geen automatische machtiging ingevuld, dan verloopt je abonnement automatisch en kun je je abonnement verlengen via je eigen portal of bij de receptie van De Naturij.
Na betaling is je abonnement verlengd vanaf de datum van verlopen (dus niet vanaf het moment van betaling tenzij die op dezelfde dag geschied als de datum van aflopen).

Sluit nu je abonnement online af en geniet een jaar lang van De Naturij

Jaarabonnement met maandbetaling (na 1 jaar maandelijks opzegbaar):
Volwassene per maand (vanaf 15 jaar): € 2,-
Kind per maand: € 2,75

  • Kom spelen zo vaak je wil
  • Elke seizoen wel iets extra’s te doen
  • Toegang tot outdoor en indoor spelen
  • Per maand via automatische incasso
  • Na 1 jaar maandelijks opzegbaar
  • Een eigen pas
  • Je hoeft geen foto mee te nemen, deze wordt bij De Naturij genomen
  • Regel nu je abonnement online en bij je eerstvolgende bezoek ligt je pasje klaar

Na één jaar loopt het abonnement automatisch door en is dan maandelijks opzegbaar. Onder voorbehoud van prijswijzigingen. Ieder jaar op 1 januari kunnen de tarieven worden aangepast.

Pasjes

Een Naturij pas is strikt persoonlijk, daarom krijgt iedereen op het abonnement een eigen pas. Per pas betaal je €2,50 per volwassene en € 1,- per kind. Dit zijn éénmalige kosten, de pas blijft jouw eigendom. 

Neem altijd je pas mee, dit is je toegang tot De Naturij.

Pas vergeten of kwijt? Wij rekenen 5 euro administratiekosten voor het opzoeken van het abonnement. Dit geldt ook voor de pasjes van kinderen. 

Alle abonnementen zijn bij aanschaf vanaf de aanschafdatum tot de datum één jaar later (je abonnement is dus 1 jaar geldig vanaf de datum ingang abonnement) Tot wederopzegging ga je akkoord met automatische incasso.

Na het eerste jaar wordt het abonnement omgezet in een abonnement voor onbepaalde tijd.

Bij verlenging kun je je huidige abonnementspas blijven gebruiken. Indien een foto erg gedateerd laat je bij de receptie van De Naturij een nieuwe maken.

Opzegging van het abonnement met maandbetaling is mogelijk na het verstrijken van de minimale looptijd van het abonnement, namelijk één jaar, met inachtneming van een opzegtermijn van één maand. Opzeggingen dienen schriftelijk of per mail (receptie@naturij.nl) te worden gezonden aan De Naturij. Vermeld duidelijk je geboortedatum, naam en adres. Je kan via je eigen portal zien wanneer je abonnement verloopt.  

Sluit nu je abonnement online af en geniet een jaar lang van De Naturij

Volwassene (50+) per jaar:  € 18,95

  • Het hele jaar toegang
  • Een eigen pas
  • Een jaar geldig vanaf aanschafdatum
  • Je hoeft geen foto mee te nemen, deze wordt bij De Naturij genomen
  • Regel nu je abonnement online en bij je eerstvolgende bezoek ligt je pasje klaar
  • De kleinkinderen mogen mee met korting

Kleinkinderen mogen mee voor € 6,- per kind.

Pasjes

Een Naturij pas is strikt persoonlijk, daarom krijgt iedereen met een abonnement een eigen pas. Per pas betaal je €2,50 per volwassene en € 1,- per kind. Dit zijn éénmalige kosten, de pas blijft jouw eigendom. 

Neem altijd je pas mee, dit is je toegang tot De Naturij.

Pas vergeten of kwijt? Wij rekenen 5 euro administratiekosten voor het opzoeken van het abonnement. Dit geldt ook voor de pasjes van kinderen.

Alle abonnementen zijn bij aanschaf vanaf de aanschafdatum tot de datum één jaar later (je abonnement is dus 1 jaar geldig vanaf de datum ingang abonnement) Tot wederopzegging ga je akkoord met automatische incasso.

Na het eerste jaar wordt het abonnement verlengd met een jaar (tenzij je tijdig opzegt).
Bij verlenging kun je je huidige abonnementspas blijven gebruiken. Indien een foto erg gedateerd laat je bij de receptie van De Naturij een nieuwe maken.

Opzegging van een abonnement is mogelijk na het verstrijken van de minimale looptijd van het abonnement of na verlenging van het abonnement, namelijk één jaar, met inachtneming van een opzegtermijn van één maand voor het aflopen van het abonnement. Opzeggingen dienen schriftelijk of per mail (receptie@naturij.nl) te worden gezonden aan De Naturij. Vermeld duidelijk je geboortedatum, naam en adres. Je kan via je eigen portal  zien wanneer je abonnement verloopt.

Heb je geen automatische machtiging ingevuld, dan verloopt je abonnement automatisch en kun je je abonnement verlengen via je eigen portal of bij de receptie van De Naturij.
Na betaling is je abonnement verlengd vanaf de datum van verlopen (dus niet vanaf het moment van betaling tenzij die op dezelfde dag geschied als de datum van aflopen).

Sluit nu je abonnement online af en geniet een jaar lang van De Naturij

Online mijn Naturij abonnement VERLENGEN. Hoe doe ik dat?

Klik op deze link om in te loggen op je eigen portal
Log in met je e-mailadres waarmee je je bij ons hebt ingeschreven. Weet je je wachtwoord niet, klik op wachtwoord vergeten en stel een nieuw wachtwoord in.

Je kan online zien of je abonnement verlopen is. Wil je verlengen?  Sluit dan een nieuw abonnement af, dan gaat het nieuwe jaar weer in vanaf de datum dat jij het in wilt laten gaan. Koppel vervolgens je gezinsleden weer aan je abonnement via je portal.  Lukt dit niet informeer dan even bij onze kassa tijdens jullie volgende bezoek of stuur een mail naar receptie@naturij.nl.

Wil je je abonnement bij ons aan de kassa verlengen? Dat kan ook. Dan zoeken we je op in het systeem en dan kunnen we met een paar muisklikken je abonnement verlengen en het totaalbedrag aan de kassa betalen.

Door in te loggen op je eigen portal kan je zien tot wanneer je abonnement geldig is, gegevens wijzigen (bij bijvoorbeeld een verhuizing) en je kunt online verlengen op je eigen portal. 

Inloggen doe je met je e-mailadres waarmee je je bij De Naturij hebt ingeschreven. Weet je je wachtwoord niet, klik  op wachtwoord vergeten en stel een nieuw wachtwoord in. 

Bij het online aanmaken van een abonnement krijg je een bevestigingsmail. In die mail zit een link waarmee je de overige gezinsleden kan toevoegen op het abonnement.